Af_LYST På Kastellet

En del af Engage Teamet

BEMÆRK!
Grundet situation med Covid-19 og reglerne i forbindelse med dette, som blandt andet begrænser antal person som må være tilstede og derved også antal frivillige som vi kan have på pladsen, prioritere vi folk som kan alle dage og folk som er fleksible i forhold til opgaverne.

Dette betyder ikke, at der ikke er plads til dem som kun kan enkelte dage, men chancen for at blive frivillig er bare begrænset, det kræver rigtig mange ressourcer, at skulle sætte “nye” folk ind i reglerne og procedurerne inden selve afviklingen.

Vi beklager denne prioritering for vi kan godt forstår i alle vil hjælpe og TAK for det

Af_LYST, ansøgning som frivillig
FRIVILLIG INFORMATION

Vi er glade for at du vil være med og vi håber du får en god oplevelse!

Informationen og regelsættet er som udgangspunkt det samme som på Engage festivalen.

Når du møder
Ved Check-in får du udleveret dit armbånd og Crew t-shirt – denne skal bæres når du er på vagt og skal tages af, når du ikke er. Husk når du frivillig til Af_LYST, repræsentere du ENGAGE Festival og det forventes at du bidrager positivt til den gode stemning.

Frivillig område: Her ligger Check-in for frivillige og her kan man holde sine pauser og få kaffe, Te m.m. og der skal være plads til at man kan slappe af før/efter vagt. Det er tilladt at drikke en øl, men det er ikke et fest-område.

Backstage område: Frivillige har kun adgang såfremt de arbejder der. Området skal forlades efter endt vagt, såfremt andet ikke er aftalt med Teamlederen for Backstage . Det er artisternes frirum og et sted hvor de skal have plads til at forberede og være sig selv.

Regelsæt

  • Du må ikke være beruset når du møder på vagt eller under vagten.
  • Du må ikke indtage alkohol mens du er på vagt. Der vil blive mulighed for en “kold” når vi ALLE er færdige og samles.
  • Engage Festivalen har nul-tolerance over for euforiserende stoffer. Overtrædelse medfører bortvisning, evt. Politianmeldelse.
  • Alle på pladsen skal have en god dag! Det gælder ALLE – gæster, artister og selvfølgelig DIG. Vi beder dig derfor om at tage tingene med et smil og hjælpe hinanden, også hvis der er pres på.

Forventninger
Som frivillig er du ENGAGE Festivals ansigt udadtil. Derfor forventer festivalen, at du er hjælpsom og med til at give gæsterne og de andre frivillige en god oplevelse.

Når du skal på vagt, møder du ind til tiden eller gerne lidt før, således at de, du skal afløse, kan gå til tiden. Du må ikke forlade din vagt eller din arbejds post, før din nærmeste teamleder har godkendt det.

TAK! Din hjælp gør festen mulig!

Område/Opgavebeskrivelser

Grundet det begrænsede antal frivillige vi kan være, forventer vi alle hjælper til, hvor der er behov.

Billetvogn
Modtage gæsterne og kontrollere deres billetter og påsætte armbånd. Når gæsterne er  på plads overgår opgaven til, at nedbryde indgangs området.

Service Crew
Service Crew har forskellige opgaver, nogle skal tage mod gæsterne og visuelt visitere, når gæsterne er lukket ind overgår opgaven til, at være service crew på pladsen og blandt andet sørge for gæsterne sidder ned og generelt overholder reglerne og enkelte skal holde opsyn på volden. 2 personer fra holdet, skal hjælpe billetvognen med at nedbryde indgangs området.

Service og salg
Når gæsterne ankommer udlevere disse Picnic poserne til gæsterne og andre følger gæsterne ind i grupper til deres tæpper. Når gæsterne er på plads overgår opgaven til, at sælge drikkevare til gæsterne, dette forgår via en trækvogn, som man går ud til gæsterne med og sælger fra fra denne.

Toilet service
Hold opsyn med toilet og at der ikke opstår kø som strider i mod reglerne for Covid-19.

Frivillig Service
Sørge for mad og drikke til de frivillige

Stagehands
Gå til hånde for Stage manageren på scenen, herunder at hjælpe med musik udstyr, lyd og lys

Efter gæsterne har forladt pladsen hjælpe ALLE med oprydning!

Mødested/-tid, vagtplan m.m.
Mødested
På Kastellet, Kastellet, 2100 København
Mødetider

Mødetid på afviklings dagen er kl. 1600 og vi forventer at være færdig ca. kl. 23 – 2400

Gæsterne bliver lukket ind kl. 1730

Musikken starter kl. 1930

Transport og parkering

Der er samme forhold som hos vores gæster.

Vi kan IKKE anvise parkeringsplads, her må vi henvise til de offentlige transportmidler eller de omkringliggende betalings parkering.
Skal du bruge det offentlige så bruge evt. rejseplanen.dk
Kort over pladsen

Er ikke klar endnu

TAK! Din hjælp gør festen mulig!