Praktisk info

COVID-19 INFO

Af hensyn til gældende restriktioner foregår hele koncerten siddende, på tæpper ved græsplænen i Grevens Bastion på Kastellet. Det er vigtigt at du bliver siddende under hele arrangementet og følger gældende anvisninger. Hvis ikke disse følges, vil du blive bedt om at forlade koncerten uden mulighed for refundering.

Billetter og pladsfordeling

Hver billet giver adgang til 1 person. Pladsen er inddelt i 4 zoner, med unummererede tæpper med plads til 2 personer pr. tæppe. Hvis man er en større gruppe, er det en god ide at bestille sammen og komme sammen. Du kan forudbestille mad og drikkevare, som udleveres ved ankomst og indgangen

Kørestole eller gangbesværet

Alle er naturligvis velkomne og vi vil hjælpe bedst muligt med at få kørestole eller gangbesværet bedst muligt over brosten og ind til pladsen.

Dato / tidspunkt

31/7 – Claus Hempler og Carl Emil Petersen
7/8 – Pernille Rosendahl og Søren Huss
14/8 – Alex Vargas og Kwamie Liv
21/8 – Jonah Blacksmith og Sonja Hald
28/8 – To be announced
* Porten åbner kl. 1730
* Musikken starter kl. 1930

Vi anbefaler man kommer i god tid, så der er tid til at finde sin plads

Adresse

Kastellet 1, 2100 København

Transport

Se offentlig transport muligheder til Kastellet.
åbner i nyt vindue

Parkeringsmuligheder

AF LYST kan ikke anvise parkeringspladser, der henvises til de omkring liggende parkeringspladser

Mad

Mad og drikke må ikke medbringes, men du kan forudbestille en lækker Picnic anretning og drikkevare samtidig med du køber din billet

Du kan bestille Picnic anretning og drikkelse på Ticketmaster

Drikkelse

Der vil være 4 barer på hjul, som kan komme rundt til jer med drikkevare. For at få betjening skal man blot hæve et flag som bliver udleveret på dagen.
Samme flag bruges ved andre behov for at rejse sig, og det er et krav fra myndighederne at folk generelt forbliver siddende.
Det er også muligt at forudbestille Øl fra Mikkeller, samtidig med du bestiller din billet

Veteraner

Vi kan desværre ikke tilbyde gratis billetter til Veteraner

Ordensregler

For at give jer alle sammen den bedst mulige oplevelse, har vi lavet nogle regler som vi forventer at alle lever op til:

  • Der er kun adgang på pladsen for betalende gæster med gyldig billet og alle bliver visiterede – for det gode formål og vores alle sammen sikkerhedsskyld
  • Tydeligt/upassende berusede personer kan afvises – dit selskab er bedst når du er i balance
  • Vagters anvisning skal følges – de er der for at give alle en god oplevelse
  • Alle former for aggressiv adfærd er forbudt. Alle former for vold eller trusler om vold mod vores service-personale, eventvagter eller andre mennesker på festivalen, medfører øjeblikkelig bortvisning – Medbring dit bedste humør og vis hensyn
  • Anvendelse, besiddelse eller salg/køb af euforiserende stoffer er forbudt – som i resten af landet…
  • Kun personer over 18 år kan købe alkohol, billede-ID skal vises på forespørgsel. Det er ikke tilladt at købe/udlevere alkohol til unge under 18 år
  • Følgende må ikke medbringes: våben eller våbenlignende genstande, drikkevarer (undtagen vand), flasker, telte, pavilloner, paraplyer, flag, bannere, bannerstænger, fyrværkeri, laserpenne, grill o.l., hunde eller andre dyr (servicehunde er undtaget) – det forstyrrer og bidrager ikke positivt
  • Du må ikke medbringe kameraudstyr eller optageudstyr til professionel brug. Vi tillader naturligvis kameraer, såfremt fotos kun er til privat og ikke-kommercielt brug – Gem og del de gode minder med dine nærmeste
  • Der er ikke adgang for gæster, som bærer rygmærker eller anden rocker/banderelateret afmærkning

Overtrædelse af ovenstående er ikke til diskussion og kan medføre bortvisning.
Der er jo ikke meget nyt/overraskende her, så vi håber bare at du vil medbring en positiv attitude og bidrage til at vi, alle sammen, får verdens bedste dag!